NODARBĪBU APRAKSTI

PELDĒTAPMĀCĪBA

Lai ūdens kļūtu par bērnu draugu, hidrobaseinā un lielajā baseinā, piedāvājam nodarbības dažāda vecuma bērniem. Sākot no 5 gadu vecuma radinam bērnus pie ūdens.

Bērni izpilda elementārus vingrinājumus ar dažādiem palīglīdzekļiem. Kad  pamatelementi ir apgūti, var sākt bērnus mācīt peldēt.

Nodarbības hidrobaseinā un lielajā baseinā notiek grupās 2 X nedēļā, vakaros.

Nodarbībās bērni mācās peldēt trenera vadībā.

Skolas vecuma bērni var pilnveidot savas peldētprasmes lielajā 25m garajā baseinā.

ŪDENS AEROBIKA

ŪDENS AEROBIKA – vidējas un augstas intensitātes nodarbība ūdenī izturības, lokanības, spēka attīstīšanai, skaistu ķermeņa formu, labas veselības un teicamas pašsajūtas iegūšanai. Vingrinājumi tiek pildīti mūzikas pavadījumā, trenera vadībā ar papildinventāra palīdzību (jostas, cimdi, pleznas, hanteles, nūjas, bumbas) un bez tā, izmantojot ūdens radīto pretestību. Šādi vingrot var pat tad, ja neprot peldēt!! Ūdens un ķermeņa temperatūras atšķirība, ūdens plūsmas masāža un pretestība nostiprina sirds un asinsvadu sistēmu, pastiprina asins mikrocirkulāciju, vielmaiņu, veicina lielāku kaloriju patēriņu un uzlabo ādas elastību, līdz ar to izlīdzinās unsamazinās zemādas tauku slānis, celulīts un samazinās ķermeņa svars. Ar ūdens aerobikas palīdzību var attīstīt un nostiprināt tos ķermeņa muskuļus un saites, kuras ar grūtībām attīstās nodarbībās uz sauszemes, turklāt bez traumu un muskuļu sāpju iespējamības. Vingrošanas laikā organismā izdalās endorfīni – prieka hormoni, jo ūdens ir lielisks antidepresants, kurš palīdz noņemt dienas saspringumu, mazina nervozitāti un bezmiegu. Bet tiem, kuri kautrējas par savu augumu, nozīmīgs ir arī faktors, ka ūdens aerobikas nodarbībās nav spoguļa, kas ļauj justies komfortabli un atraisīti.

GRŪTNIECĒM

Grūtniecība īr īpašs laiks sievietes dzīvē. Viņa piedzīvo ļoti daudz un dažādas emocijās, kā arī izjūt un vēro sava ķermeņa izmaiņas. Lai palīdzētu un atbalstītu sievietes šajā dzīves posmā, mēs piedāvājam grūtnieču vingrošanu ūdenī.

Nodarbības notiek lielajā baseinā ar palīgrīkiem.

Nodarbībās sievietes apgūst elpošanas tehniku, iemācās koordinēt muskuļu darbību un kontrolēt sasprindzinājumu. Vingrošana ūdenī palīdz novērst muskuļu krampjus un tonusu, kā arī uzlabo grūtnieču vispārējo pašsajūtu.

Pirms nodarbību apmeklēšanas ir jākonsultējas ar ārstu.

BĒBĪŠIEM

Nodarbības baseinā mazuļiem vecumā no 5 mēnešiem līdz 2,5 gadiem

Nodarbības baseinā ir ļoti noderīgas, jo vienlaicīgi gan attīsta, gan norūda, turklāt parasti bērniem tas ir ārkārtīgi liels prieks.

Tas dos iespēju:

  • pieradināt mazuli pie ūdens;
  • mazulim norūdīties;
  • izvingrināties (kopā ar kādu no vecākiem);
  • izmasēties (to darīs ūdentiņš un māmiņa vai tētis);
  • vienkārši saņemt pozitīvu lādiņu abiem!
  • Mazulis ūdenī atrodas kopā ar māmiņu vai tēti.
TRX

Vingrošana ar siksnām, jeb TRX–vidējas un augstas intensitātes nodarbība. TRX piekares treniņsistēma attīsta lokanību, spēku, izturību, īpaši stabilitāti un dziļo muskulatūru. Veicot pat ļoti vienkāršus vingrinājumus, ir jānotur ķermeņa poza un līdzsvars, kas savukārt nepārtraukti liek darboties dziļajiem muskuļiem-tiek nostiprināts vēders, sāni, mugura un iegūts nostiprināts, skaists ķermenis, tādēļ treniņš ir īpaši efektīvs. Uzlabojas arī locītavu stabilitāte un mobilitāte, stāja, samazinās traumu risks. Lielākā daļa tradicionālo fitnesa trenažieru balstās uz disku svaru, trīšiem vai pretestību, bet TRX tiek balstīts tikai uz lietotāja ķermeņa svaru. Katrs pats var izvēlēties sev piemērotu treniņa intensitāti, vien uzmanīgi jāklausās trenera norādījumos un pats galvenais – sevī. Sportisti ar pieredzi atzīst, ka TRX sistēma ir laba alternatīva trenažieriem, turklāt tā ir piemērota kā iesācējiem, tā profesionāļiem. TRX, tāpat kā jebkuras citas sportiskas nodarbības rada pozitīvu atkarību!

UZVAR TAS, KURŠ SPĒJ UZVARĒT SEVI.

JOGA

Ķermenis,elpa un apziņa ir cieši saistīti savā starpā.Joga strādā,galvenokārt, ar ķermeņa enerģiju un elpu kā arī uzsver ķermeņa fizisko attīstību. Ja vēlies būt līdzsvarots,stiprs,lokans,vesels un ar skaidru prātu tad tas ir domāts Tev!

AEROBIKA

*Spēka aerobika ir fitnesa metode, kurā iekļauti speciāli vingrojumi – vēdera preses, muguras, sānu, sēžas un roku muskulatūrai. Nodarbībā netiek izmantoti step soli, bet hanteles, nūjas, gumijas espanderi, kā arī sava ķermeņa svars.

Spēka treniņi var sniegt vēlamo rezultātu. Trenēti muskuļi veicina kaloriju sadedzināšanu, jo muskuļu masai nepieciešams vairāk enerģijas nekā taukaudiem.

* Step aerobika ir aerobikas metode, kur klasiskās aerobikas kustības tiek veiktas uz īpašām stepa platformām, kas ir efektīvs treniņš sēžas un kāju muskultūrai. Katras nodarbības beigās spēka vingrinājumi vēdera muskultūras stiprināšanai un stiepšanās muskuļu relaksācijai. Vidējas un augstas intensitātes nodarbība.

PILATES

Pilates ir vingrojumu sistēma visam ķermenim, ko izveidojis treneris Jozefs Pilates, lai attīstītu un nostiprinātu muskuļus. Lielākā daļa vingrinājumu notiek horizontālā stāvoklī. Kā spēka centrs tiek nodarbināti vēdera, muguras un sēžas muskuļi, kas nodrošina, lai ķermenis kustētos maksimāli simetriski brīvi. Vingrojumu sistēma ir piemērota visiem un jebkuram fiziskās sagatavotības līmenim.

Regulāri nodarbojoties, Pilates pilnīgi izmaina cilvēka ķermeņa izjūtu ikdienā, izlabojot stājas defektus, maina cilvēka gaitu un ļauj ķermenim atgūt pareizu līdzsvara izjūtu, tiek nodrošināta efektīva asinsrites sistēmas darbība.

Šajā vingrojumu sistēmā darbojas princips no vienkāršā uz sarežģītāko, no zemākā uz augstāko līmeni.

BODY-BIKE

Mēs visi tiecamies pēc skaistuma etalona, bet lai mēs to iegūtu ir nepieciešams gribasspēks, pacietība un efektīvs treniņš, kuru piedāvā mūsu atpūtas centrs!

Ļoti enerģiska nodarbība uz velotrenažieriem ar pozitīvu lādiņu ritmiskas un foršas mūzikas pavadījumā. Nodarbībā uzsvars tiek likts gan uz tempa, gan uz slodzes veida maiņām – pēc kārtīgas kardio slodzes seko spēka vingrinājumi ķermeņa formas veidošanai.
Body Bike trenē izturību, palīdz ātri atbrīvoties no liekā svara ar noteikumu, ka nodarbības tiek apmeklētas regulāri. Uzlabojas sirdsdarbība, elpošana un sirds asinsvadu sistēma. Šajās nodarbībās tiek patērēts daudz vairāk kaloriju nekā aerobikā.

VĒDERDEJAS

Vēderdejas tonizē ķermeni, ļauj sajust un trennē katru ķermeņa daļu. Vijīgums palīdz masēt iekšējos orgānus, kas sekmē veselību.

   “Ja Jūsu vēlme ir iegūt vijīgu, sievišķīgu augumu un apburt savu partneri dejas laikā, kā arī iemācīties mīlēt sevi un savu ķermeni, tad būsiet gaidītas vēderdeju nodarbībās! “

                                      /Jūlija/

ZUMBA

Zumba fitness ir Kolumbijas deju fitnesa programma, kuru 90tajos gados izveidoja dejotājs un horeogrāfs Alberto ‘’Beto’’ Perezs.

Zumba ietver deju un aerobikas elementus, kā arī deju horeogrāfijā iekļauti hip-hop, soča, samba, salsa, merengue, mambo, cīņas mākslas, daži Bollywood un vēderdeju soļi. Mūziku pavadījums attiecīgi tiek piemeklēts pie šiem deju stiliem, tāpēc arī šī atbilst dažādām vecuma grupām. Tieši dēļ tā fakta ka šīs nodarbības sniedz dažādas opcijas, zumbas piekritēji apgalvo ka tā ir droša jebkura vecuma dejotājam.

Tipiska Zumbas nodarbība ilgst veselu stundu, kuras laikā ir iespējams sadedzināt no 500-1000 kalorijas, atkarībā no kustību intensitātes. Nodarbību vada instruktore, kura ir ieguvusi speciālu licenci izsniegtu Zumbas akadēmijā.

INTERVĀLU TRENIŅŠ

Augstas intensitātes treniņš,kurā apvienoti spēka un kardio vingrinājumi

intervālu formā, nodarbinot visas muskuļu grupas un organisma funkcionālās sistēmas. Intervālu treniņš sastāv no intensīviem un salīdzinoši īsiem intervāliem, kuru laikā tiek izpildīts konkrētais vingrinājums, vai vingrojumu kombinācija un aktīvās/pasīvās atpūtas intervāliem. Intervālu treniņš uzlabo sirds un asinsvadu sistēmu, aktivizē vielmaiņu un tai pat laikā stiprina, uzlabo un tonizē visu ķermeņa muskulatūru.

Intervālu treniņi patiks aktīviem un dinamiskiem cilvēkiem, kam nepatīk vienmuļi un rutīnas pilni treniņi.Šī treniņa daudzās metodes(TABATA, Apļa treniņš u.c.) ļauj treniņa procesu nepārtraukti padarīt dinamisku, atraktīvu un izaicinošu. Nodarbības piemērotas gan vīriešiem, gan sievietēm.

Intervālu treniņa priekšrocības:

*paaugstinātas aerobas darbspējas,

*aktivizējas un uzlabojas vielmaiņa, palielinot kaloriju patēriņu gan treniņa laikā, gan pēc tā,

*notiek aktīvs tauku “dedzināšanas” process gan treniņa laikā, gan pēc tā,

*uzlabojas sirds un asinsvadu sistēmas darbība, kā arī pārējās organisma funkcionālās sistēmas,

*treniņi nekļūst vienmuļi un vienveidīgi- plašas treniņa variāciju iespējas.

/trenere Dace Dzilna/

WAKE UP

Dinamiska fitnesa nodarbība, kurā apvienoti spēka, aerobie un stiepšanās vingrojumi možam dienas iesākumam. Katrā nodarbībā tiek izmantots vingrošanas inventārs (bumbas, step soli, svari u.c.) spēka, izturības un funkcionalitātes attīstīšanai. Nodarbība ir vidējas intensitātes, līdz ar to, tā ir piemērota ne tikai pieredzējušiem vingrotājiem, bet arī iesācējiem.

POUND

POUND® ir 2010.gadā Amerikā radies fitnesa veids, kas apvieno pilates, jogu, aerobiku un spēka vingrinājumus. Šī ir pirmā šāda koncepta nodarbība pasaulē. Bungu spēlēšana un fiziskās aktivitātes palīdz izdalīties endorfīniem, kas rada labsajūtu un nomierinošu efektu. Treniņa laikā, motivējošas mūzikas pavadībā, tiek sadedzinātas aptuveni 600 kalorijas. Nodarbībā tiek izmantotas īpašas bungu vālītes jeb Ripstix®, kas ir mazliet īsākas un masīvākas, par standarta bungu valītēm. Tās palīdz izkustināt ķermeni un radīt nodarbībai nepieciešamo atmosfēru. Nodarbības laikā vālītes tiek sasistas aptuveni 15 000 reižu. Uz nodarbībām līdzi jāņem ērts sporta apģērbs, ūdens un māksla par sevi mazliet pasmieties! Par aprīkojumu (bungu vālītēm) nav jāuztraucas, tās tiks nodrošinātas, diemžēl aprīkojuma dēļ nodarbībā ir ierobežots dalībnieku skaits, tādēļ aicinu laicīgi pieteikties zvanot/ sūtot SMS uz 29605543 /Sandra/.

CORE FIT

Šis treniņš ir vidējas un vidēji augstas intensitātes un pamatā vērsts uz dziļās muskulatūras, vēdera, sānu, muguras, gūžu un plecu daļas muskuļu spēka un izturības treniņu, kā arī stājas uzlabošanu. Vingrojumi tiek mainīti tā, lai noslogotu pārmaiņus dažādas muskuļu grupas, kā arī pārmaiņus tiek veikti gan stabilizējoši spēka vingrojumi gan dinamiski stiepjoši vingrojumi, kas nodrošina to, ka vingrojumus var veikt bez atpūtas pauzēm visu nodarbības laiku, nemazinot slodzes intensitāti, bet nepārslogojot muskuļus, saites un locītavas.

Nodarbībām pieteikties zvanot/ sūtot SMS uz 26120028 /Uldis/.

FIZIO FIT

1h ilgs mainīgas slodzes APĻA TRENIŅŠ sertificēta fizioterapeita Ulda Sproģa vadībā.

Kāds ir treniņš?

Pamatā tas ir nopietns treniņš, kas vērsts uz balansētu muskuļu noslodzi, koordinācijas un locītavu stabilitātes + mobilitātes attīstīšanu, pielietojot funkcionālus un netraumatiskus vingrojumus, kuros tiek izmantots daudzveidīgs inventārs (piem., dažādas līdzsvara virsmas, TRX, hanteles u.c.).

Vai tas man der?

Treniņš piemērots praktiski veseliem cilvēkiem, bet iepriekš ieteicama konsultācija, tāpēc ar katru interesentu vēlēšos pirms nodarbības aprunāties. Pieteikšanās notiek pa tālruni 26120028 (Uldis), zvanot vai rakstot īsziņu.

VERVE

VERVE – līdzsvarojoša nodarbība ķermeņa un prāta mieram ar mērķi uzlabot lokanību, atslābināt muskuļus, nostiprināt dziļo muskulatūru, lai lielāku slodzi izturētu spēka treniņos.

Treniņs,  kurā apvienoti labākie Yogas, Pilates, Thai Chi un citu Body & Mind sistēmu vingrinājumu pamatprincipi.
Šī ir konceptnodarbība, kurai reizi ceturksnī iznāk jauna relīze ar jauniem vingrinājumiem un jaunu mūziku.
VERVE – lielisks veids, kā UZSĀKT VINGROŠANAS GAITAS un neatņemama treniņplāna sastāvdaļa tiem, kuri dod priekšroku spēka treniņiem, tāpēc, pēc augstas intensitātes treniņa, iesakām turpināt ar VERVE, lai kārtīgi izstaipītos, atslābinātu muskuļus, nomierinātu prātu, sajustu sevi.STIEPŠANĀS un MUGURAS DZIĻO un VĒDERA PRESES muskuļu NOSTIPRINĀŠANA nepieciešama gan tiem, kuru ķermenis sen nav izkustējies, gan tiem, kuri sevi treniņos nežēlo.
Nodarbības beigās RELAKSĀCIJAS daļa palīdzēs nomierināt prātu un piebremzēt ikdienas straujo ritmu, lai sajustu sevi.VERVE – katrā cilvēkā ir dzīves spars, uguns, enerģija, kas liek degt un radīt, dot un iedvesmot, tikai bieži vien ikdienas skrējienā to paši piemirstam un ļaujam tai kvēlei atdzist. VERVE atdzīvina un pamodina un no jauna ļauj paskatīties uz sevi un savu ķermeni kā instrumentu, kura iespējas ir neierobežotas.
Vienkārši jāļaujas!